dress up!

Idag har jag inte alls åstadkommit så mycket som jag skulle gjort???? Tänkte liksom att ahhh jag går upp runt 11, duschar, gör mig iordning, shoppar osv och sen möter jag Ante vid tåget.

Blev inte riktigt såååå va.


Hann inte med hälften av mina planer :(((( Men mötte iallafall Andreas ååå sen visade jag honom vår sunklägenhet, följde honom till donken osv. Innan jag köpte mä mäh sushi hem hihihi. Åh var så GOOTTT. 

Hann med en runda på stan också. Dvs i typ en butik. Hittade så mycket fint och kom hem med inte bara en utan TVÅ(!??!?!) klänningar. Och hittade en tredje som skall inköpas. Vad hände med mig????

Bikbok har förövrigt grym jävla rea. Inhandlade en tröja där he he he.... Mina cash heh eh he. Tror allt jag får hålla mäh ett tag nu. Hoppas på att min mor skämmer bort mig nästa vecka när jag åker HEM(!!!!) åh vad härligt det ska bli :'))))

Gick på ett möte och fick BETALT(!!!) och sen mötte jag Ante senare på kvällen och gick så jävla cplångt att mina fötter värker lika mycket som efter en arbetsdag. Fram och tillbaka från Aker och sen till Happy Time för att käka "svensk" pizza <3.... 

Kände mig så jävla WT när jag bad pizzadoden om en doggybag.....

Vad gör man inte som fattig svenne i Norge he he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0