bäbisbror

Hade skrivit ett inlägg här. Om att min bror slutar nian om två dagar. Börjar kolla bilder ifrån min avslutning i nian och KLICKAR NER hela jävla inlägget ååhåhåå blir så irriterad?!?!?!

Iallafall så slutar han nian. Och det känns som jag gjorde det för inte alls länge sen??? Fast jooo... Men nja. Kommer ju ihåg allt så himla vääääl och Arra spydde galla och hans pappa kom och vi andra var odrägligt fulla i trädgårN osvosv. Jag var spraytannad (hahahahahah) och hade tandställning. Och var rätt fet tror jag? Typiskt mig.

Hur som haver kommer min bror INTE vara odrägligt full i trädgårN för han är bara en bäbis.

Har haft grov ångest över att jag inte är hemma när han slutar..... Tror inte han bryr sig överdrivet mycket egentligen utan bara försöker "spela på den strängen" nivet när jag hörde honom på skajp säga "VADÅ, KOMMER HON INTE HEM???? nehe???? schysst..........." med mopperösten.

Så vad gör jag??? Åker hem en vecka senare ha ha ha. Och idag beställde jag en keps till honom som present som kommer hem på posten nästa vecka. Bra kompensation ha ha ha ha. Kan han allt ha.

Försökte hitta bilden på Arra när han gör superman på avslutningen i nian... skitfull.... hittaren inte :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0