åhja


Var så jäääääääääääävla arg strax efter förra inlägget imorse.

Asså, så frustrerad att TÅRARNA sprutade???? Shit alltså. SJ bråkade med mig och gav mig ingen sista minuten, skulle köpa ordinarie för dryga 700:-, får felmeddelande på deras kukhemsida, ska ringa te kundtjänst och dom öppnar 20min senare? ???? ?? ? NÄR JAG ÄR NYVAKEN????????

Var så jävla arg alltså. Väckte arra för jag härja så dant. 

Sen bytte jag webbläsare å så funka allt......

Tekniken mina vänner, vilken grej, vad vi kan göra med den osv.

Sen schtekte jag, åt sushi, shoppade, gick på möte. Sen har jag baa städat, städat, städat och packat. Nu MÅÅÅSTE jag slagga ASSO.

Imörrn - LINKIS :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0