åhåhåhåhå

Försöker få bort mina jobbpass nu (jaa, nu, en fredagkväll...) och gåååår liksom inte???!?!? På BK var vi väl typ max 5 pers som man kunde byta tider med, här är vi väl runt 20 pers skulle jag tippa på och jag hittar INGEN!?!?!?!? 

HALLÅÅÅÅÅÅ

Får lite panik snart. Matchen är väl inte hela världen om jag missar (förutom att jag faktiskt VAR ledig den dagen och var överlycklig och sen fick nytt schema med den dagen inlagd????) men viiiilllll verkligen vara ledig 23+24e..... 

Vet ej vart jag vill komma med detta. Är olycklig just nu. Vad göra om jag ej får ledigt liksom?!?! 

Åh :((( Miserabelt. Och vart fan är Arris liksom?!?!? Vill ha pommez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0