ä man mänskli elle


Hade rehab hela dagen igår. Låg döende i sängen och åt choklad och försökte leva. Orkade inte laga mat så inväntade familjen.... Fick äntligen äta hakepi <333333 SOM jag längtat alltså????

Sen tog livet en annan vändning och jag mötte upp Lotta in town. Senare Arrat, Felix å David och till slut kom Ahel också. Var nästan det fulltagliga P&L-teamet och det var så jävla kul..... Arra BJÖD(!?!?!??!?!) alla på allt, ink varsin kebabtallrik(???) och det söps helt galet.

4/4 Boys var brutalt fulla när kvällen tog slut. Efter att ha vandaliserat resterna av kebabtallrikarna tog jag taxin hem, mådde illa och däckade i sängen :)))

Tar nog tåget på tisdagmorgon istället... Kämpar mig upp tidigt osv. Så slipper jag stressa imorgon. Chilla runt på stada, äta, dricka billig öl å så. Sen gitta direkt till work på tisdag..... Weho.

Ska försöka hitta någon föda här hemma nu. Vill ha något asgott.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0