saker jag stör IHJÄL mig på

* Folk som TAR typ muffins å sånt på jobbet för "dom ska ha en"??? JAHA? Men vad tror ni vi har tänger och tallrikar till??? TAR en med händerna o baaaa "eeh kan jag få en tallrik????:S:S:S" JAAA kanske det om ni hade BETT mig ta en muffjävel åt dig??? Jävla fetto.

* Folk som är tröga när dom beställer men VÄGRAR inse det själva??? "Jag vill ha en enkel latte" "okej, vilken storlek vill du ha på den?" ".....en enkel???:S:S:S:S:S *BITCHBLICK*" "jaaaa men vilken storlek??? *pekar på muggarna*" "enkel?!?!?!?:S" "JAAA-AAA MEN LITEN MELLAN ELLER STOR JÄVLA CP?!?!??!"

* Att jag ens stör ihjäl mig på dessa jobbrelaterade saker?????

* När portdörren slår igen framför näsan på mig och personen som precis gick in VÄGRAR öppna åt mig??? "du får ringa på istället"?? aha???

* När folk försöker sätta mig på plats. Jag mina damer och herrar sätts INTE på plats.

* Uppdatering på denna lista lär komma då jag är bitter på allt för det mesta :))) MVH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0