såååå feeejn

Åh är helt i extas.

Är omgiven med så fina människor och blir så glad att jag faktiskt KLARAR mig här borta, utan mina andra fantastiska vänner. Typ som min älskade Filip som jag inte sett på säkert 10 månader (!!) och alla andra (fett poppis xD) osv.

Gick hem ifrån slottsparken efter att ha träffat Ante och Kajja, som jag förövrigt inte sett sen typ studenten (!??!!?), och baaa kände hur livet ÄGER. Att man kan bli så glad av solsken alltså. Sinnessjukt!

Och alla på jobbet är så underbara och snälla och bäst och jaaaa. Åh. Idag när jag kom till jobbet var hela produktionen klar, som annars skulle vara mitt ansvar. "Tänkte att du kanske ville njuta lite av solen o värmen idag och vi hade det så lugnt imorse såå..." ehhh jaaaa??? Jobbade 3 av 5h och sen gick jag hem :))))

Gjorde mig ingenting att cashen ej flög in idag. Ville ta vara på denna dag.

Åh.

Imorgon jobbar jag tidigt igen, slutar vid 2 och då ska det schteeekas igen. Sommar är så jävla härligt????? 

MVH lyrisk tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0