så jävla tråkiga

Om "man fortfarande" uppdaterade statusar på FB hade min nuvarande varit: Har jordens tråkigaste sambos.

ALLTSÅ!!!! Har aldrig velat slå ihjäl dom lika mycket som denhär veckan????? Förvisso regnar det idag men när det var strålande sol ville dom inte lämna datastolarna HELLER????

Nackdelen med att bo med datatorskar :))))

Har taggat en tripp till Ikea hela veckan. Men orkar dom????? Nix. Såg att Bislett har en fet jävla godisaffär med typ marabou å olw bland annat, orkar dom åka dit??? Med en trikk som går 2min ifrån oss? Nej. Orkar dom gå och titta på horor och stulna saker på grönlands marknad? Nej.

Får psykos här inne???!??!?!?!?! Regnar knappt nu :(((((( Och så sitter dom där..... Jag försöker liksom njuta av mina lediga dagar genom att sysselsätta mig men just nu vill jag bara..... gå och lägga mig. Det är typ roligare än denna dag.

Idag vill jag ge alla dataspelande pojkar ett jävla nackskott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0