min dag i punktform


* Gått upp vid 04.50, försöka ligga kvar i sängen as long as possible
* Jobbeee
* Träffa helt retarderade turister som inte kunde engelska(!!!!!! KRÄVER MER SPACE!!!)

ALLTSÅ!!

HUR ARG var jag inte, när några tyskar kommer in och ska beställa kaffe, och knappt vet vad KAFFE heter på engelska?!?!?!? Jag med min, enligt mig, kassa engelska får fram liksom "which size do you want???? small medium large??" varpå dom svarar yeeeeh :) och fånler som man gör när man inte förstår?

Fortsätter fråga, ställer fram muggarna, frågar vilken mackjävel dom vill ha och dom FÖRSTÅR INTE vad ham&cheese och mozarella&tomatoo ÄR för något?!??!?!

VAR SÅ ARG!!! Min bitterhet är tillbaka. Åk föfan inte utomlands om du inte behärskar ett jävla världsspråk eller kan göra dig förstådd. Inte ens med teckenspråk liksom???? Jävla miffotyskar?!?1

Paus

* Träffa fler retarderade turister som "inte tycker om ost" men envisas ändå med att ha en bagel?? Jaha??? Går jag in på Ica och köper en jordgubbsyoghurt och säger att jag inte gillar jordgubbar elle? Nej.
* Bli irriterad, få huvudvärk
* FÅ LEDIGT!!!
* Åka hem med mina agro problem, däcka i sängen i 2h och deppa över att solen aldrig titta fram trots värmen...
* Vakna. Fortsätta vara sur utan anledning?
* Handla
* Köpa tajmat <3<3<3
* Invänta Arrat så vi kan äta chips å godis :):):):)

Tycker ju det är ganska SKÖNT att vara arg ibland???? Så den här dagen har ändå varit rätt OK. Pluuuus att med lite socker framåt kvällen så kommer jag vara glad :):) MVH Sockertorsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0