ja e död

Alltså åååhåhåå har levt likt en jävla zombie idag. Först och främst gick jag ju upp vid 05(!!!!!!) och sen jobbat 8h och varit typ döende..... SEN(!!!) så städade jag HELA badrummet for the first time på lättttt ett år igårkväll.

Min kropp idag alltså.

5h sömn. Känner ej igen denna känsla.

Så ska laga lite färdigmat nu..... Sen däcka i 1-2h, försöka fejka energi... Imorgon börjar jag 6 igen... Tänkte att det ska bli skönt att börja 6 för då slutar jag tidigt och kan göra något men lik förbannat orkar man inte det????? Hem direkt liksom å dö.

Men dä ä najs.... Blir ingen hemfärd i helgen och det sugerrrrr men istället funtar vi på att dra på en elektrofestival på en udde/ö här :):):):) Helt OK ändå???? suparökaslåss.

Är så ofull av inspo just nu???? Bloggen baaa dog iochmed heltidsjobb o inget liv. Hade inget liv innan heller men då hade jag tankar som flödade. Nu kretsar mina tankar kring bagels, tunfiskröra och frappes... :((((

#jobbigtattvaraarbetarefuckallaarbetslösasomklagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0