hur grym är INTE JAG


HAAAA

Igår åkte jag och Arvard till Ikea vid 10..... Köttade sönder i en timme och kom hem med en hel jävla del vilket resulterade i kroppsliga skador idag. Köpte bland annat ett matbord+stolar som vägde lite he he he..... Som skulle släpas ifrån jernbanetorget (säger inte er något MEN) hem till oss..... Inte SÅ långt men...

Med en bordskiva på huvudet å massa kassar var det ganska långt... I regn..

Monterade upp allting, svettiga, irriterade (kände mig som mamma å pappa!) och stressade över att behöva åka till jobbet efteråt. Stressade iväg och köttade 8h på jobbet och fick höra idag att min stängning igår var katastrof.

HA HA HA HA.

I dont care. Jag va slut.

Idag har jag bara jobbat drygt 1h. Det var biopremis och eftersom det stället jag är på nu ligger bredvid största bion i  Oslo, dvs en sal på 900platser, så fick jag hoppa in. Kom inget folk så jag gick hem igen :')))) 

Har köpt saker te flygande jacob..... Tänkte avancera... Ska bli intressant.... Har ingen visp eftersom man tydligen ska vispa grädde så jag köpte en sprutgrädde ha ha ha ha. Love my life.

Ska äta lite dumleklubbor nuuuuu å sen laga mat. Life of a housewife (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0