hohoho


Va ensam i sisso 1-2h förut ååå då dansa råttorna på bordet minsann. Hann rensa kylen SAMT färga mitt hår wött. Eller ja. Hårfärgen jag ville ha fanns ju såklart inte i nååågon affär så nu vetefan hur jag ser ut????

Kanske är sådär lila-blå-gråhårig som tanter brukar vara.

SEN!!!! Kom äntligen Arra och Luddish hem <33333 Tänk att man kan bli så sällskapssjuk och längta efter dessa människor så mycket, efter 2-3 dagar ifrån varandra. Meeeen så är det när man ständigt lever med varandra. 

Åh så mysigt.

Bästa av allt var att arvard kom hem med en surfplatta!!!!!!!!!!!!!!! asså <3<3<3 mitt liv vart så mycket roligare denna söndag. Så har lekt lite med den och guuhhh så bra kompisar vi kommer bli. Ska tvinga arris att se på film i sängen med den lilla mojängen sen.

Älskar att bo här. Älskar att bo i Oslo. Älskar att bo med dessa människor. Älskar Arrat. 

:')))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0