hejsan


Ursäkta min brutala frånvaro men jag har varit upptagen med att vara värdinna/mamma/hemmafru/städerska osv i över en vecka. Och umgås med pakistanien etc. Idag har alla lämnat mig för olika delar av Sverige. En te emmaboda, en te gbg, en te linkan å imorgon åker Arris till etuna.

Jahapp.

Tur dååå att mina föräldrar kom den här helgen weeehååå!!! Mötte upp dom förut å casha in fläskfilé, fläskytterfilé, 1kg kycklingfilé, köttbullar, mer kött, ännu mer kött osvosv. Åh <3. Köttttttt.

Imörrn ska jag käka lunch på holmenkollen hähähä!!!

Top 6 saker att göra när man är HELT ensam hemma i en lägenhet i Oslo en hel helg:
* Bajsa med öppen dörr
* Gå runt halv naken alt helt naken
* Fisa vart hur och när man vill
* Lyssna på vilken musik man vill
* Laga vilken mat man vill (like i care??)
* Test jucka allas sängar (naken)
* Vet ej

Dvs bara äckliga saker som """"tjejer inte får göra"""" typ. Observera att jag under denna helg kommer ta detta så långt att jag tillochmed ska äta med bara händerna. Ink på restaurangen på holmenkollen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0