hej från soffan


Den här bilden säger så mycket..... Om mig just nu.... Ölflaskan i bakgrunden är lite för avslöjande å ja...
 
Yassman kom igår och då skulle vi såklart "göra något". Var redan då helt död pga gått upp klockan 06 för att jobba men vi traskade till Sofienbergparken å drack vin (....) och chillinerde med våra pöjkvaskar. Klockan tickade på och sååå vart det kebabkäk runt 10...

Sen kom tröttheten ifatt mig å jag däckade. Och så jobba 07 idag också. 

Och så fint väder. Och så börjar det spöregna lagom tills jag kommer hem :((((( = högtrycklågtryck luft som fuckar med mitt alldeles för trötta huvude, så jag blir ÄNNU segare om möjligt. Så just nu däckinerar jag i soffan. 

Jag är sånt jävla roligt sällskap när jag är trött å grinig!!!!! :)):):)))):) Tur att yassman drog till sin sistha nu för annars hade jag varit super lame.

Smek under täcket osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0