ha ha mmm men det va kul va


Häromdan vart jag verkligen totalförnedrad. Jag tänkte vara DUKTIG o ta tag i skiten här hemma, dvs gå och panta all vår äckliga pant o köpa nödvändigheter. 

Så tar på mig mina slappiskläder å plockar upp alla pantpåsar, DET VILL SÄGA 7 STYCKEN PROPPFULLA(!!!!) och går ut till hissen. Träffar vår okända granne jag aldrig någonsin sätt och han säger....

"Ahhh polsky??? :)))" 

???

V A??

NEJ??

Jag är inte nån jävla polack???? Så sneglar han på mina påsar och ler och säger typ OJ. Jaaaaha men jag har inte druckit dessa 40 flaskor cola själv HALLÅ och jag är inte polsky!!!! Låtsas le lite, säger att jag faktiskt är ifrån Sverige, så står vi där i den pinsamma hiss-tystnaden som ALLTID råder i en hiss med en stranger.

Kom hem med nödvändigheter så som toaspray osv. Kul. Därav mitt städryck på toan. Återigen smutsig och förnerdrad. Skura golvet med en diskborste. Ahhhtjenis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0