ha ha ha ha ha


Vart så rädd för mig själv när jag såg nedstående inlägg. 

Har iallafall utnyttjat min lediga dag till max!!!!! Not. Mår lite dåligt över att vara ledig faktiskt??? Finner ingenting roligt att göra osv. Så jag gick till mitt "riktiga" jobb (skadad) och pratade lite med Hanna och kramade ur lite gratis ischai osv. 

Såg till att få jobba lite mer imorgon också (JAG??? JOBBA MER??? EN FREDAG?!?!?!) sååå istället för 3h på colo så får jag några extra på mitt vanliga ställe med :):):):) Dä äää najs.

Köpte tre par trosor och åkte hem. Typ min lediga dag. Ska nog laga korvstroganoff senare bu hu hu hu. Är inte ens sugen??? Vill ha sushi??? Men försöker vara ekonomisk??? OK??

FÖRÖVRIGT, eftersom detta är en matblogg :), så vart min flygande jacob igår SINNESSJUKT god?????!?! Lite för rinnig men alltså.... SASEN var så brutalt god.... Och mättande. Tänkte att jag hade lite käk kvar tills idag då men NAE??? Arra tog med sig maten te jobbe?? (=Tecken på att maten va brutalt god)

Testade ett par palladium idag!!!!! Första gången. Satt som en smäck! Kanske lite för smäckt, var väldigt tajt om små tossingarna men ja. Så i dagarna framöver skall jag införskaffa dom. Känns helt OK. Eventuellt ett par andra skor också e he hehe he .

Så.

Korvstroganoff it is..... :(((( Orkar ente... Baaa gå o handla lite dåå..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0