bra saker idag

* Jobbade bara 3h på "nya" stället och fick därefter träffa mina ordinära(??) arbetskollegor på "vanliga" stället å extraknäcka lite dvs halvjobba och prata i 3h <3333

* Fick pris för jag vunnit en merförsäljningtävling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLTSÅ!!! SÅ STORT!!! Tror ALDRIG jag vunnit något i hela mitt liv?!?!?!?! Fick ett Essie nagellack, är helt OK nöjd ändå?! Shit alltså. Vilken grej. Min första vunna tävling??? :'))))

* YASSMAN KOMMER IMORGON!?!!?!?!?!? Smsade henne om sista minuten biljett imorgon så baaaa boka hon??? Så imorgon såhär dags är vi 2gtr xDDD!! Hon ska ha med sig vin och det tycker jag ju om. Jobbar hela helgen /killme men såädä. Kommer bli fett. På obestämd tid dessutom???? Ännu bättre.

* Slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0