blir la känd

Alltsååååå har bytt jobbställe nuuuuu och en månad framåt..... Och dom är hur snälla som helst osvosv men kan inte låta bli att bli typ "hemmakär" å baaaa längta tillbaka till mitt jobb haha...

Inget är sig likt å rutiner osv ja, ur rutin liksom. Blir säkert bra tillslut men längtar till mina och Hannahs sjuka öppningar och "skojalatte" :((((

Jag e en riktig gnällspik.

Däremot har jag ju en fAMoUs person på mitt "nya" jobb.... Tydligen, om man ska tro ryktet, en av norges mest lästa bloggars bloggerska..... 94a, blond, heiheibloggeeeen (PÅ NORSKA!!!) osv. Någon jämförde henne med kissie. Ha ha ha ha kommer älska den här månaden.

Imorgon jobbar vi två ensamma..... 8h..... Gotta love my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0