asså awwww

Hade jö sovmorron idag. Vaknade bredvid Arris och låg kvar i sängen lääänge tills dagens datum slog mig.

"ehhh asså.... fyller inte din mamma 50 typ idag eller?"
"vad är det för datum?"
"5e.."
"ahh jo jag tror det!"
"asså nae... arrat, jag tror hon fyllde igår....."
"nej asså."

Vilket ledde till febrilt letande på birthday.se (tack för att du finns å heliga stalkersida) och vem hade givetvis rätt???? MMMM JAG!!!!

Han missade sin mammas 50års dag ha ha ha :(((( Fyfan vad dåligt. Så vi flög upp och baaa slängde oss på min dator och skickade iväg ett blomsterbud. Från OSS!!!!! Tror det är vår första gemensamma present någonsin?? Där det liksom stod "önskar Arvid och Jenny" ??? Kändes så orealistiskt men vi BOR ju faktiskt ihop. 

Var så fint. Så fint att jag nog ska ta o skriva dit mitt namn på brevlådan idag :)))) 

Kommer inte blommorna fram idag så får vi skämmas. Så jävla dåligt av oss..... När min mamma fyller 50 kommer jag, med dunder o brak, att skicka typ 10 blombud och sjunga amåhonleva hela dagen.

Blev tillochmed glad av att skicka iväg blommor???? Och så är det strålande sol och jag fick gå hem tidigt. Aeee nu ska jag svira om (que?) och bege mig bort mitt slottsparken för å schteka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0