är så fet

Åhåhåååå känner mig så jävla fet at the moment. Fick ju TILL SLUT med mig mina sambos ink Johan till godisaffären (like a kid) och där inne gick vi ju lös.......

Köpte bland annat en marabou apelsin, som jag saknat den, och på utvägen frågar dom alla varför jag inte tog jordgubb????? Asså va fanns den säger jag och drabbas typ av panik så får springa in igen, som det riktiga fettot jag är, och köpa några sånna med.....

Måste vara den godaste chokladen NÅGONSIN??? Vill aldrig sluta äta denna. På mitt bröllop ska jag servera denna choklad. Samt på min begravning.

Efter godisköpet OCH olw OCH nya calippo OCH en magnum mandel så köpte vi med oss pizzatillbehör och drog till Töyen för pizzabak och filmtajm. Så sjukligt värt. 

Nu däremot är magen arg för jag smällt i mig så sjuka saker idag :(((( Ska däckinera snart och imorgon fortsätter min ätahelg.... Älskar att äta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0