amme

Har under dessa dagar:

1) övernattat gratis på hotell (hehehehehhh som hororna gör)
2) ätit gratis hotellfrukost hehehheh
3) tagit på (sten)kukar (som hororna gör)
4) vairt längst upp i hopptornet på holmenkollen
5) vandrat i spöregn upp till operataket
6) ätit på pissyoghurtheaven
7) ätit på fridays
8) """shoppat"""
9) åkt till min döda sk namne (tydligen ordet för den person man fick sitt namn efter??) på kyrkogården
10) åkt till sagene och spanat in huset mina förfäder bodde i å gården jag lekte på som liten

RÄTTTTTT intensiva dagar?!?!?!?!?

Har tillåmed TRÄNINGSVÄRK i benen?! Beror främst på att halva vägen upp till hopptornet var trappor på ca 50cm steget. Som jag gick upp för. Och fick astma attack när jag kom upp. Fejn. Har säkert gått 10 mil (minst) dessa dagar.

Har varit ytterst trevligt att ha familjen på besök. Har inte ens varit hemma så trevligt hare varit. Mycket pga att jag inte ville sova själv hehehehe xDD!!!

Så.

Nu vet ni vad jag har gjort i helgen. VEEET att ni frekventiskt klickat in här o baaa "NÄÄÄHEEEE??????" men ja, nu vart ni allt glada va? bögjävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0