ååhhhhå


När man kommer hem å är död och typ vill kramas och baaa se en film eller in worst case dö, och Arra säger "Ska vi åka till Ikea imorgon eller? Innan jobbet? Vi åkte ju aldrig i helgen.." så baaa

DÖR jag inombords????

Blev så himla glad :')))))

Han har blivit så huslig och, detta är så sjukt, att jag kan se honom med andra ögon, TROTS alla tusen år vi varit tillsammans???? Nyss ställde han sig och diskade, började småstäda, tjugo över 12 en måndagkväll liksom??

Underbart.

Mina sambos må vara jordens tråkigaste ibland men OFTAST så är det så jävla roligt att bo här. Kan knappt tänka mig bättre sällskap. Och att varje kväll få sova bredvid den man älskar. Alltså.

:')))

Imorgon kommer vi inte kunna ta oss hem ifrån Ikea...... Så mycket skall inhandlas. Från och med imorgon skall vårat hem bli ett hem :')))) Är så licklig just nuuuuuu..... Bögigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0