ååå så underbara kunder....


Inte bara förjävliga turister som kommer in....

Häromdagen kom det in en underbar medelåldersman med en tshirt med trycket "Ölkagge? Vadå har du aldrig sett en airbag förut?" på. Självklart med en redig kagga under. Alltså. 

Vet ej om jag älskar sånna män eller om jag hatar dom??? 

Fachinerande att dom (ja, det finns en genre) faktiskt har på sig dessa. Kom precis på att... Aj... Minns att jag som liten köpte en tshirt, som den rasist jag är (hatar tyskar osv), på skänninge marknad där det stod "varför får man inte säga negerboll när man får säga vitlök?" HA HA HA HA HA. Tror dock aldrig jag bar den, mamma tittade snett på mig när jag kom hem med den...... 

Dör skämningsdöden. Vilken jävla rocker. Ha HA HA HA HA. Hoppas jag har kvar den hemma. Ska bära den med stolthet å ära.

Sen att han fråga hur vi "fick mjööölken sådääear krääämiiii" (SVENSK med typiskt bondedialekt, östgötska???) "äädä gräddä i ellöää??????" "eehhh nej vi skummar ju mjölken :):):)" "aeeee ja har fösökt hemma vettö men dä går ju föfan inte!!!"

Asså åh. Hoppas Arra blir en trycktshirtkaggegubbe framåt åren. Då kan vi rocka våra tshirtar tillsammans. Typ "ta mig inte på allvar ta mig på snoppen" HAHAHA. "öl byggde denna vackra kropp!" Eller "riktiga män rakar pungen med vinkelslip" 

JA. Dom finns på riktigt. Era fäder har på sig dessa.


Man baa asso... Nej.. Det gör dom faktiskt inte???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0