wöpwöpwöp

Har spenderat min dag med att:

1) Vänta på en buss i 30 min i KYLAN.
2) bestämt mig för att ta bussen åt andra hållet och gå till jobbet istället...
3) satt mig på bussen, åkt kanske 100m och ser att vi möter den 20minuter sena bussjäveln som tar mig direkt till jobbet!!!!
4) Jobbat......
5) BABA BA BAAAAM Sagt upp mig!!!!! (typ iallafall)
6) Fått frågan om att vara ledig imorgon. Jag sa ja.
7) Åkt hem och frusit. 

Känns som en rätt OK dag faktiskt. Speciellt när jag är ledig imorgon. Kanske inte var så smart med tanke på sjukdagarna jag hade i helgen MEN MEN. Är man lat så är man. Ska typ handla med mor och bror inför hans Åretripp imöraaaa och sen hoppas jag att något chill händer ikväll.......

Boka tågbiljetter bör även göras!! Just sayin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0