sjuuuukukukk

Tänkte skriva kuksjuk men då låter det som jag är sketasugen på kuk. Så kanske fallet är också men främst är det kukigt att vara sjukig. Äter inte normalt för fem öre, det senaste jag åt var liksom lite av en norskmacka och norskbubbelchoklad och norsktvatten. Det var igår vid denna tidpunkt ungefär.

Jag är inte hungrig och mår illa. Detta är ett typiskt fall av magkatarr för mig. Är stressad över livet och för att jag inte vet vad jag ska göra. Vill springa förbi dessa veckor och jag önskar innerligt att det här var februari istället för januari. Om exakt en månad är jag förmodligen bosatt där borta. Ska bli så jävla skönt.

Och om exakt två veckor har jag intervju i Oslo. En himla massa fram och tillbaka tycker jag. Det sög lite att få mail igår när man är påväg hem därifrån att tjoho jag har intervju om två veckor. Hade jag fått mailet tidigare hade jag ju trallat dit och snackat med dom, men icke! Så jag får nog helt enkelt fara dit igen.

Suger med tåg men inte mig emot att kanske ha ett kirrat jobb tills jag kommer. Så något litet fjuttljus i denna sjuktunnel finns det nog. Det är bara väldigt jävla svagt just nu! 

Imorgon hade det vankats jobb också men det tillåter inte min kropp. Blir lite rehab då med. På söndag ska jag förmodligen kötta, snacka med chefen om ledighet och uppsägning. Kommer skutta därifrån, förmodligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0