såhär på kvällsquisten

Här sitter jag och blir nostalgisk och sentimental! Kollade igenom massor bilder på fejsbok och baaa vart blödig. Shit vad tiden rinner ifrån mig, känns som att vissa bilder är tagna för någon vecka sen, så baaa äre sketa länge sen? Saknar så mycket och så många. 

Hade en period när Johan Falk filmerna ständigt gick på TV nån gång i veckan och jag och Starby hade våra återkommande samtal efter varje film. Hände att vi satt och smsade frekvent under hela filmen för att kommentera allt vad Frank och Johan sa. Underbara tider. Saknar både Johan Falk och Starrat.....

Saknar Arras babyface (sad but true) och saknar sommaren. Saknar att göra flippade saker och saknar att ständigt vara upptagen med nya saker?? Önskar jag kunde få återuppleva några dagar ur mitt liv och få njuta av flippade saker. Tänkte bildbomba!!!


Jag och Arris var på gotland sommarn 2010 i en vecka. Mycket angenämnt.

Nollning! !! !

På Hassans födelsedag var vi på hokki och sen var det sjukaste utgången (typ ever??) och Arra vart tagen av aina för att han snortat tobak.... Hahahaha??

Åhhh hade myskväll med vejn hos LJÖNGKVÄST i somras!!!! Jag gick runt i linne på kvällen.... ÅH <3

FUCKED UP kväll på platens. Sjukaste utgången no2.

Studenten. Något mer???

Smultronstället i somras!! SÅ MYYYS.

Sötarra var med.... Smälter??!??!

FUCKA UUUR med starbyuru på looptroop om jag inte minns fel.... 

LOCOS på PL

Focked up pablokvällen....

Mötte dessa gossar som livade upp (rätt mycket iallafall) livet, Rille berättade om sina matvanor osv denna kväll. Kan också vara sjukaste utgången no3. 


Har haft så sjuka år.... Så jävla kassa och så jävla bra... Att en dag som typ, när Yassan o Arra låg o pilla sig i näsan med ett grässtrå kan få en på så bra humör??? Shit asså... Sentimental.

Kommentarer
Postat av: hassan

hahahahahahahaa ÅHH blev nästan tårrögd....

2012-01-11 @ 12:48:22
URL: http://alibabascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0