röjigt

Strax efter mitt publicerade inlägg igår ringde Lottsy mig och tvingade med mig ut. Missade The sounds men fick bekanta mig med svettigaturkar på Sliver istället. Och massa shotts........

Lyckligtvis tog jag mitt förnuft till fånga och tog en taxi hem runt 1.. Minns att chaffisen försökte småprata men att jag total stängde av hörseln för honom (hahahaha älskar mig själv).

Idag tvingade jag mig själv att vakna sent. Alltså vid 2. Sen dess har jag suttit i min uteliggarfleece och pyjamas och glott på Gossip Girl och chillaxat.....

Väntar på stångebrogatuköksfoodish right now..... GÖDDDIIIGT!! ! !

Ikväll ska jag ut. NOT. Men jag ska utomhus. Och göra något roligt. Yassman försäkrar sig om att hon är frisk från rännsketa osv så vi ska göra något som inte indikerar alkohol hoppas jag.......

Imorgon påbörjar jag sista helgjobbet på BK. HUR SKÖNT ATT FÅ DET OVERSTOAKAT????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0