retarderat

@ Subway todaj:

Två halvretarderade kvinnor står i kön. Aslång kö och dom är längst fram. Jag är hungrig och min macka ligger klar vid kassan....

"MIN ÄÄ VÄL TÅSTAD NU OXÅ???" 
"JAHHH DU SA JÖ DÄ FÖRUT JÖ!!"
osv

"medges ej står det här?"
"JAA HAR JÖ PENGAR DÄ VET JA!"
"JAA DÄ VÄT HON!"

mitt tålamod......

"nix det fungerar inte..."
"AHÄÄÄ FÅR VÄL SMSA PATTE SÅ FÅR HAN SÄTTA PENGAR DÅ, ELLER JAG TAR UT PENGAR DÅ!!! VÄNTA HÄR BETTAN!!"
"OKEJ!!"
"VAD KOSTARÄ????"
"196:- för bäggetvå."
"OKEJ, BETTAN, HUR MYCKET SKA JAG TA UT DÅ???"
ehh ahhh.... 200:- kanske???? Men vad vet jag.... Shit asså. Tog världens tid och jag var så himla hungrig... Bettan satt kvar med sin minipumaväska i handen och väntade... DÅ fick jag min mackjävel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0