pizza



(mitt återkommande ämne - mat) Asså???? Jag ska äta pizza ikväll. Gick in på onlinepizza för att spana på pizzerior. Kom på att man kan komponera sina egna pizzor och såg att min LoKaLa PiZzEriA hade så sjukt jävla konstiga saker att lägga på denna pirra?????? Komponerade en sjukt äcklig pizza och funderar över att beställa den bara för att, o se fall jag får den såhär???

Finns det någon som har ägg och pommes på pizzan??? Eller ärtor?? GURKA?? Tack gud vet ja vanliga hederliga vesuvio.... 

Nu är ju det enda sugiga att min LoKaLa PiZzEriA är sämpig. Så för att få en OK pizza ska den färdas ända hit = ljummen.... Men men. Smällar man får ta..... Hellre det än kapris liksom???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0