ojäääälar

Vad dött det var här?>?????

Alltså, har jag inte uppat sen helgen??


Helgen var iallafall feting nice osvosv. No more words needed!!! Iallafall så har jag kort om tid just nu. Iallafall. Jag har klivit ur duschaaa och brasat på med brunutansol och ska snart åka hem till Arris igen. Har bosatt mig där nu när han är hemma :)))) 

Det är så fint ju. Allt känns precis som vanligt och som att han aldrig någonsin åkt och att vi baaa kan gå till ica o köpa godis om vi vill ha det liksom???? Helt plötsligt skulle man bli vuxna och glömma allt det här? Eftersom han fyller 20 IMORGON(!!!! ! !!!) och officiellt blir typ vuxen så har jag idag varit på maxi och inhandlat frukostpåsängenmaterial.

Har även hunnit med att jobba sista passet på BK

!!!! !

!!



ELLER HUUUR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0