ohhhhfan

Har köttat igenom ett minipass idag. Vart är alla i januari???? INGEN vill ha börgare???? Stendött för mig då ju. OCH VET NI VAD JAG GJORDE MER? ? ? ?? ????

DA DAAAM

SKREV PÅ ALLA PAPPER!!!!!
Så nu är jag officiellt uppsagd från BK. Känns så jävla skönt???? Och lite sorgligt..... Kommer, fast alla gånger det suger, sakna det...... Sakna Mr XXL dode, keffa människor och söta barn.... (ej jobbiga barn)

Hur som helst så gick jag till maxi och köpte gorgonzola iallafall. Har precis ätit pazta med gorgonzolazåz med baconz i. Zuperzmarrigt. Nu sätter magen i sig lite godis för jag tror bestämt att GOSSIP GIRL HAR KOMMIT UT!!! ! !

SOM JAG VÄNTAT!!!

TVTISDAG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0