ljuset i tunneln

Sitter här och tar en after work. Ae det gör jag inte. Men jag ÄR typ after work. Har jobbat kortispass och väntar nu på lottsy.

Önskar jag orkade fundera över livet också. Borde ta tag i det någon dag, klura ut vad jag vill, vad jag ska göra osv. Så jävla jobbigt!! Trodde sånt här föll sig naturligt? Att man bara visste liksom? Men näähä för fröken Jenny så måste hon såklart tänka ut det själv, O DET SUGER JUUUU.

Försöker tänka bort allt totalt jävla mörker i tunneln just nu och fokusera på det lilla ljuset som finns. (Dvs att jag en dag kommer bli multimiljadär och ha massa hästar som jag kan slakta när jag vill ha hamburgare, en sommarstuga i typ varje skönt land och en racerbåt) (ae..) Nej men det finns alltid lite ljus. Jag flyttar snart och förhoppningsvis får jag växa lite som person, ta mer ansvar och lära mig något nytt. 

Samtidigt som jag bara vill vara kvar hemma i mitt hus med mamma o pappa o bror o soffan.... Samtidigt som jag vill vara kvar i hakepistad med mina friends och dricka öl på ågatan. Samtidigt som jag önskar att jag ville plugga. 

Samtidigt som jag vill göra något nytt. Komma bort från BK. Komma bort från ågatan. Komma bort från alla. Samtidigt som jag vill vara i en ny stad. Samtidigt som jag vill flytta hemifrån. Samtidigt som jag alltid vill ha Arra nära och kunna luta mig mot.

Jag är så delad???? I allt??? När ska någon ta tag i mitt liv???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0