jahåå

Då gör sig magkatarren sig påmind, dags att krypa till kojs och ladda inför ett jobbpass på minst 7h imöra då. Ledig måndag sen köttar vi hela veckan ut..... Korta men ack så jobbiga pass. 

Känner att det enda jag jiddrar på om är jobb och oslo just nu??? Men så är mitt liv at the moment. Lever inte för mycket annat.... Knappt mat, det suger!! Min vaniljsemla måste slängas och det mina vänner, är inte likt mig u know.
Känner mig lika tjatig som när man bara fick läsa om typ MUF i blondinbellas blogg. Imorgon ska jag nog packa upp mina väskor och typ lägga kylklamparna i frysen.... Vilka magnifika planer va?????

(Blir på lite bättre humör när jag ser vattenflarran framför mig med texten "bonaqua med kullsyre sitron, basert på norsk naturlig mineralvann" och min choklad med texten "Freia melkesjokolade porøs med luftbobler"....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0