jag ska ooooaaa hela natteeen

Är så sjukligt jävla glad över att jag orkat igenom denna djävulska jobbdag. Började med att jag trodde att jag började 11.30 när jag gick o la mig igår för att sen inse att näääää jag börjar fan 11..... Till att jag inte kunde ta hela min rast på jobbet, TILL ATT DET ÄR LÖNING (=folk går lös efter fattigaste månaden på året), till att jag har så jävla ont i benen och är mör i kroppen.

Efter mitt dödarpass som betyder att vi sålde typ tusen gånger mer än vad vi trott så åkte jag hem, åt redig husmanskost och festade till det med en VANILJSÄÄÄMLA <3 Åh så göddigt....

Tog en tur med Lotta i bilen och tänkte planera morgondagen (låtsas ha ett liv!! !!) men hamnade i braskens...... No more words needed....

Är fan sketatrött alltså??? Funderar på att sitta uppe typ 30min till bara för att tvinga kroppen, och sen baaaa däcka. Imörrn är jag LEDIG. = försöka köpa present till Arra om jag orkar, äta på stada med lottsy osv.

OOO SÅÅÅ spelar ju the sounds imöra. Försöker få med mig mina vänner... 220:- liksom, NADA? Så det är min plan. En torsdag liksom, why not??? Ledig fredag med så det här är ju typ min minihelg eftersom jag jobbar hela helgen sen......


Maja Ivarsson..... Okej. Jag sa något väldigt konstigt idag. Att hon var snygg. Sen googlade jag och såg den här bilden och att hon förövrigt ser väldigt maskulin ut??? (visade sig att hon var bi typ...) Asså?? Måste vara för att detta är, enligt Felix, jordens typ snyggaste kvinna, han måste ju total manipulerat mig???? Har ju sett henne liksom, men fan, jag har för mig att hon var snyggare och att hon täckte sin posseeyyy lite mer...... Whateva.... OK..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0