it sux to be meeee right nooow

Truestory.

Jag är ledig. Idag och imorgon. Och ingen vill underhålla mig.

ALLTSÅ???

The sounds spelar ikväll. 220:-. Jag har råd. Men ingen vill/kan gå. DVS Yasse eller Lotta. Yasse har rännsketa och är magsjuk och Lotta ska plugga...............

Nu jag önskar att Arra och Felix var hemma och ville gå med mig (eller ville gå så jag kunde snylta mig in) för dom hade inte bangat minsann..... Blir en hemmakväll då. Insåg att jag glömt ladda ner alla nya avsnitt dvs Gossip Girl, HIMYM och Greys så...... Yey....

När det väl händer något i denna håla så ae?? ? ? ?? ? ? Guds sätt att straffa mig för att jag inte lyder honom i guess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0