hooome

sweeet home, elle??? mjaaaa. Denna gång var ångesten dock inte lika påtaglig som sist jag lämnade Oslo. Då var den grov. Idag kändes det OK att sätta sig på tåget och veta att 1) timmarna kommer gå snabbt för jag har massa med modern family avsnitt kvar och 2) snart är jag tillbaka.

Dessa dagar har ändå varit sköna????


I torsdags storhandlade vi för endast 150 norska kronor, dvs sjukt billigt för typ kycklingfärs x2, pasta x3, ris, toapapper, kiwis, lök osv??? Fick massa mat!!!! Asbra. Typ det jag kommer älska att göra när jag flyttar - gå och storhandla! Så jäla mysigt???

Chillaxade hela torsdagen om jag inte minns fel.... Somna bredvid Arra = aldrig fel. Stressade upp i fredags, åt en knäcke och mådde illa över intervjun. Ångesten gjorde sig påmind..... Kom i tid till intervjun, stod och snackade om mig själv i några min STÅENDE framför två norska gizzar, fick inte fram vad jag ville säga, kändes bara BÖÖÖÖLL.

(Skulle kunna göra en punktlista av detta istället....) Åkte hem (HEM?!?) och chillaxa, pustade ut över att intervjun var över. Lagade kycklingfärssås(?) och pasta som vart göddig och typ däckade på kvälla. På lördagen var det dock fullfrääääs. Köpte en feting pizza, MASSOR(!!!) med öl osv för en brakarnajt.

Skulle hitta ett jävla ställe som hette Velvet men dit kom vi aldrig. Påvägen hann Felix tappa en pizzaslice från 7eleven och David hann ramla. Hitta ett uteställe som SÖÖÖG och sen drog vi HEM igen. Kul kväll ändå???
Mår rätt fint ändå. Mitt hår är rätt äckligt så ska nog ta mig en dusch nu och sen gå och lägga mig. Kötta nu sista jobbdagarna. Har väl typ 6 pass kvar dvs ingenting egentligen såååå WÖÖHÖ. På söndag kommer Arrat hem också så det blir ingen lång frånvaro. MÖÖÖJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0