hello my lovers !! ! !

Im totaly back!! Har spenderat i stort sett hela dagen sittandes på tåg och om ej det så hostandes eller hulkandes över toasitsen. YEEES jag är sjuk.....

La en tårta i toan imorse (ej bajs) och sen dess har jag mått pyton. Ångesten över att behöva sätta sig BAKLÄNGES och åka tåg i 7h då? Ja, den fanns där. Men jag kom hem iallafall. Genomförkyld och dan. Har en vaniljsemla där nere men jag är inte sugen??? SJUK?

Iallafall så har jag haft sjukt värda dagar. Skulle vilja påstå att nyår var det roligaste nyåret hitills tackvare (mest) Arra och hans sjuka sinnesförvridningar. Jag hade skitsköj fast det var sketakonstigt. Resten av dagarna har bestått av rehabilitering dvs sov så mycket du kan och kolla helst på minst en film om dagen. Massa mat också.

Så jävla najsigt att få träffa Arris lite. Slippa sova själv osv. Och sjukt depress att säga hejdå, fast det bara är en ynka månad liksom. (Om ens det......hehehehehhh!!! surprise) 

Är iallafall sjuk. Jobbschemat var smockat från och med imorgon egentligen så det fick bli en sjukanmälis på det. Tror inte dom vill bli sjuka. Nu ska jag fortsätta försöka vara positiv fick nämligen ett väldigt woligt mail förut!!!! MOHAHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0