guaaapa!!

Då säger jag återigen farväl. Farväl. Imorgon åker jag återigen till Norge, återigen. Är tillbaka måndagkväll om någon mot all förmodan skulle undra!!!

Denna gång tänkte jag festa till det med att ta med min dator. Så jag har på yassans begäran laddat ner första säsongen av modern family. Tågresan kommer, förmodligen, gå fort och smärtfri OM nu serien är så bra som jag hört.....

Annars då? Smoriit in mig med BUS och målat naglarna. Känner lite att man måste vara fin på intervjun på fredag. Påtal om intervjun så dödar den mig. Satt och försökte skriva en presentation förut. Gick åt helvete.

Tyckte jag fick med allting???? Och då var den typ 1,5min??? 3-5 liksom, det är ju skitlångt? Men jag får helt enkelt improvisera?!

Sig själv är ju egentligen det ämnet man kan "bäst"... Sen har jag ju tågresan på mig att komma på något klokt också. Kanske inte ska säga att jag typ är bajsnödig eller något, men det är ju vanligt folkvett.
Mina tankar alltså. Ibland blir jag trött på mig själv. TROR jag har packat ner allting nu. På Arras begäran: lakan och handdukar. Dom har ingen tvättmaskin och jag vill helst inte sova i ett flera månader gammal lakan (igen) eller duscha med arras svetthandduk. 

Nåväl. Vi höres väl!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0