dprsd

Av inlägget nedan att dömma har jag alltså haft en riktig depressdag. Fortsatte in på småtimmarna (tänkte jag skriva men det har inte infallit(??) än men långt in på dagen då!!) och börjar sakta men säkert lägga sig.

Just som jag nämnde att jag inte pratat med min käraste Mr Stockholm på länge så smsar han och innan jag hinner svara så ringer han upp och bevisar för mig att karma existerar. Just gå gick jag lite på moln och kände att "fock alla", det här är vändningen.

Kanske inte men......

Det är så mycket som skall göras. Jag ska ta reda på vad jag vill göra, hur jag ska göra det, när jag ska göra det osvosv samtidigt som jag ska ta mitt pickopack till Oslo samtidigt som jag ska försöka att inte bli depress och kunna ha ett liv här också.

Jag har nog en släng ADHD som inte kan göra detta samtidigt. Tänker stanna uppe 20min till och se om jag får min lön vid 12. Har inte fått någon lönespec och det är ju bara sådär lagom stressande någon vecka innan man flyttar.....

Imöra = jobb 11-20. Döda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0