det var det det

Min lediga dag...... gick åt till att driva runt på stan och försöka tvinga lillkroppen att sova ut. Man blir lite fuckad av att gå upp tidigt så många dagar i rad och sen baaa va ledig????

Iallafall är det back to rutinersh imörrn. Jobb i endast 3h sen är min plan att ta mig till maxi och köpa gorgonzola (hahaha??) Vart så jävulskt sugen på att göra en god pastasås och eftersom min specialbuss ändå går så sällan kan jag jö passa på att handla efter jobbet och sen laga mat!!!!

SÅÅÅ BRA!!
Tänk er.... en krämigpastasås på gorgonzolaaa med pasta(va??!!?) och bacon.... (helst fläskfilé typ men PALLA FINMAT!!)... Åh. MATBLOGG <3. Mat kan verkligen få mig att bli on fire asså, jag borde typ bli kock??

Lär inte gå någon nöd på mig i Oslo. Kommer njuta av att få laga mat (ibland).... Synd ba att det är så dyrt och att mammas mat är så god och att jag är rätt lat :((((...

JAG ÄR ÖVERTRÖTT.

mÄRKS?? ? ? 

godnatt.


ASSÅ SHIIEEET?!?!?! Hoppas vi har spenat hemma.... Åh.. foodorgasm på kvällskvisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0