det är visst nån som är tillbaka.....

Njae nästan iallafall!! Anledningen till att jag vet det är att jag precis lyckades få ner lite bubbelchoklad = på bättringsvägen....

Annars då? Jotack jag vaknade ju vid 3 så har än så länge endast varit vaken i siso 3h. Suger ju lite men. Sovit sjukt många timmar men vad gör det. Imorgon vankas det jobb 11-18 ev 20..... Bita i det sura äpplet. Åååå så jobb tis-sön....

Imorgon ska allt kirras på jobbet om uppsägning osv så känns rätt OK ändå. Bara att slita dom sista få veckorna. Har väl sisodär 2v kvar som jag KAN jobba. Om bara några dagar (typ!) åker jag ju förmodligen till Oslo igen på intervju. Ska bli så nice.

Förstår inte hur man fortfarande lever här? Fick sånt sjukt perspektiv på livet när jag kom bort för en stund att jag nästan glömde bort att fan, det är såhär jag har det, varje dag? Hur orkar jag? Fan vad jag kommer njuta av att flytta sen. Komma bort komma iväg. Så jävla gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0