asså shit shit shit hsihtiht it??!?!?

Ni vet när man stressat en hel dag och dagen tillslut kommer ifatt en????

FAN VAD DET SUGER????

Har sån jävla konstant huvudvärk och kan inte take a chillpill. Är på högvarv och jag vet att jag måste packa, skriva presentation till intervjun, duscha, packa lite till, sova osv. Packa ner datorn, ladda ner serier. Inte så mycket egentligen men när jag sprungit till maxi efter jobbet, stått i kö för att betala mitt jävla godis så jag nästan missat bussen,
SPRUNGIT TILL BUSSEN, försökt varit trevlig, haft kaos med vinfix, letat present, sprungit tillbaka till stan och släpat på en sallad och mina jobbkläder.....

Då är man rätt mör i kroppen asså.... BRB powernap ellee??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0