ammeeh

tjeeeenareeeee!!!!

Här var det inte livat ni. Men jag har faktiskt arbetat. HELA HELGEN!! ! !!! Är helt förstörd nu såhär på söndagskvällen. Har alltså jobbat lite fredaaaag och sen kollade jag på skräckisar hos Lotta med yassman (vill inte tänka på det så slut om deet heheh!!) och igår jobbade jag 11-19 -> outish för att KRÖGA.

Gick sådär. Kände mig missanpassad och nivet när man inte trivs??? Jaa-a då är det ju inte så kul. Speciellt inte när man skall jobba 11-20 dagen efter heller hehehehe..... Så jag tog mig i kragen vid halv 2 och åkte hem. Gjorde jag rätt i för inte faaa-an var jag pigg imorse.

Har slitit. Och imorgon är jag LEDIG!!! Vilket leder till min söndagsångest. Är ledig = kan stanna uppe länge utan ångest men nej, vad händer då??? JOO då är jag trött nu istället?!?!?!?! För att jag arbetat hela helgen. Jahopp.

Då återstår det väl bara att knyta sig till kojs.

Kul liv. Äta sova bajsa jobba typ. 

Imorgon ska jag nog shoppa är tanken.

Och försöka få min typ första finne(!!?!??) att försvinna från mitt liv (ej underliv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0