wowowowo

Väskan är igenproppad, harry potter står på nedladdning, OC+modern family är klart, cvn är utskrivna, maten är klar och det enda som återstår är väl att stoppa ned datisen i väskan. Om en timme åker jag till statiooonen. 

GÖÖÖÖDDDDD skulle jag säga. Har lite separationsångest från mitt rum osv. Ser mig omkring och upptäcker saker jag vill ha med mig men som måste stanna..... Som min flamingo :(((( Den vill jag verkligen ha med mig..... Nästa gång kanske. 

Och massa parfymer. Har med mig typ 3 nu.....

Ska försöka få ner väskorna för trappan nu. Det här suger när man bor på övervåningen, hur fa-a-a-a-a-an ska jag lyckas få ner detta monster till väska???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0