våååååår!!!

IDAG mina vänner är en mycketmycketmycket bra dag!! Snoozade ett jävla tag "imorse", lika skönt varje gång som Arra slavar sig upp runt 6 och jag vet att jag får sova massamassa mer......

Tog tag i mig själv, såg strålande SOOOL och klädde på mig. Gick till stan, köpte mig ett linne på monki, strosade runt längs Oslos gator ensam till ljudet av bongotrummor på stan, asså, SÅ UNDERBART???????

Älskade HM Trend och myste runt baaa..


SEN gick jag till vinmonopolet och köpte mig en vinare. Bara för att jag kan göra det här. Och vara 19år. Här blir man inte ens legad????

Avnjöt lite saft och en salamimacka på balkongen i solen och baaaa kände in våren. 

Allt blir typ tusen gånger bättre med lite sol????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0