streeeesss

Jahaja. Är nu hemma och återvänder då till datorn. Har spenderat var eviga natt hos Arrat nu när han är hemma. Har firat hans födelsedag med buller och bang osv.

Men just nu försöker jag intala mig själv att jag gör så jäla mycket nytta..... Jag har bajsmycket att klara av innan jag FLYTTAR PÅ SÖNDAG men jag sölar..... Har liksom inte börjat packa?????? Istället laddar jag ner nya GossipGirl som jag tänker avnjuta senare. Och lite andra serier som jag måste ha i Norge typ...

Hur sjukt att jag flyttar snart??? Har drömt om ikea och kastruller osv tillochmed, och inatt drömde jag att jag lagade mat i lägenheten..

Ska söka ytterligare lite fler jobb nu och sen börja packa. Hade tänkt att försöka duscha, hinna till stan och försöka plocka MITT ögonbryn och kanske tvinga rahel att klippa mig.... SAMT hälsa på Boris. Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0