stormtrooper

Var som sagt hos mina kusiner igår för att fira lillis som fyller 6(!!!!!! !! ! !!) idag. Vill typ inte tro på det för han kommer alltid vara 3år för mig. Iallafall så hade vi mys hela kvällen, jag och erkan. Vi har ett bond ni vet. Så vi satt bredvid varandra när vi käka, målade tillsammans i en SW-målarbok osv. Åt chips tillsammans. Han spottade i mitt ansikte osv.

Fint var det. 

Han sa följande igår när jag frågade om han var störst på dagis nu.
"Neeeeee, det finns en annan på en annan avdelning, som också är 6år, men han har tappat TRE!!! tänder....."
"jaha, är man cool då?"
"jaaaaa-a???"
"jaha, okej... hur många har du tappat då?"
"ingen."
"okej..."
"det finns en som är FYRA ÅR som har tappat en tand!!!"
"okej, är han cool?"
"mm..."

Sen gjorde han entré i sin nya stormtrooper dräkt. Jag tycker iallafall att han är coolast på dagis, med eller utan tänder.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0