snyltarkungen

Har letat efter KONGENSGATE idag här i Oslo. Vi gick åt helt fel håll meeeen vad gör det när vi fick gratis Pepsi max????

Vi har en liten snyltare här i vårt hem, Virre. Brukar säga att han åker på snyltarbussen osv alltid lika kul. Idag fick vi bekräftelse från alla håll och kanter på att han typ, ÄGER snyltarbussen.

OK, Virre kommer hem från jobbet, glad, med fickorna fulla och en påse i handen. Ska förklara vad som kommer härnäst.

V: HA!!! Jag gick igenom stan, och kolla vad jag har med mig hem!!!!!!! *ASGLAD* Jag fick en pepsi max, ahaaa, mmm en cola, EN DAGSTIDNING OCH... KAFFE!!!! *slänger upp allting på bordet* Sen köpte jag en billig kebabrulle också, AHHHH!! *Låter som att han precis påbörjat en perfekt dag*

Häromdagen kom Rille hem med en monster han fick på stan. Om det fortsätter såhär så ska jag nog dra ner på mat/dricka utgifterna och dra runt på stan istället. Billigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0