skyyype

Hejhejhejhejhejhej.

Idag har varit en ytterst seg dag. Skulle till ambasaden men Arris tog med sig Felix istället så jag fick sovmorgon (ovanligt) här istället, va ju rätt OK det med.

HAR DÄREMOT VARIT VÅR HÄR IDAG!!!!!!!!!

Cirka 2+ och SOL!! Så vi övergav lägenheten och gick upp till takterrassen och satte oss där i solen = HUR NICE??

Hann även med en tur till donken och blev ca 250:- fattigare :).... Men så slapp jag ju laga mat. Förstår mamma nu, alla gånger hon suckat och sagt "ååhhh vad ska vi äta ikväll det är så tråkigt...." IKKE SANT!!

Påtal om mamma så har vi precis avslutat ett skypesamtal på ca 45min <3 Kändes som jag satt där i soffan med dom och kommenterade hur trött mamma såg ut eller hur osocial min bror var. Åh.... MEN ska inte klaga.

Morgondagens planer är ännu ej satta. SURPRISE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0