sjuk len


Här sitter jag med en asstor mugg och dricker te. Jag är så jävla sjuk. Varenda liten kroppsdel skriker på mig att fan du har aids och cancer osv. TYP. Nej men jag är sjuk och tycker synd om mig själv. Ingen annan gör ju det liksom????

DÄRFÖR försöker jag tillfriskna illa kvickt så jag kan påbörja mitt liv här. Började med att stänga ventilen i sovrummet så jag slipper bli mer sjuk. Sen te och halstabletter på det. Ska strax iväg och handla lite till. En glödlampa typ. Mest för att jag måste gå utanför dörren idag..... Sen ska jag sätta mäh till rätta, knäppa en bärsh och glo på foball. 

Nae. Jag är still gizzz. Ska knäppa en sjokolademjölk, kanske lite choklad och kolla på Gossip girl.

Kommentarer
Postat av: hassan

I <3 MY COMPUTER mugg-standard.

2012-02-07 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0